Hírlevél kampány


Récsán Zsuzsanna
stratégiai menedzser a megvalósításért
Récsán Zsuzsanna - stratégiai menedzser
Tartalomhoz ugrás

Hírlevél kampány

megvalosit.hu Megvalósítás
Közzététel szerző: Récsán Zsuzsanna itt marketing · 24 Szeptember 2019


Hírlevél kampányok
az egyik leghatékonyabb eszköz, ha hírlevélben kampányolunk a feliratkozóinknak.

Sokan temetik a hírlevelezést, de a Content Plage rendezvényen is láthattuk a statisztikákat, a hatékonysága töretlen.

Az e-mail-marketing hatása fokozható, jól szegmentálható, bizalmas, különleges, amikor csak ránk figyelnek... Használjuk ki az értékes kapcsolatainkat

A hatékony marketing eszköz
Az e-mail marketing nem egyenlő a hírlevél küldéssel. Akkor válik hatékonnyá számunkra ez az eszköz, ha megtervezzük, hogy mire és hogyan szeretnénk használni. Jó címsor nagyon-nagyon fontos! A címsor, tárgymező lehetőleg minél figyelem felkeltőbb legyen.




Gondolkodjunk több csatornában
Az e-mail kampányokat ne csak egy csatornaként használjuk fel, hanem kapcsoljuk össze többi marketing eszközzel, pl. a közösségi médiával is. Egy megtervezett kampány idején mindenhol a hasonló üzenetünkkel lehessen találkozni ...

Miért hatékony a hírlevél kampány
Mert jól mérhető :) Tehát a teljesítményről teljes képet fogunk kapni.
Statisztika készítésével nyomon követhető a megnyitott üzenetek és a hivatkozásokra történő kattintások száma, valamint az üzenetekből az weboldalakra érkező forgalom. Nem beszélve a sok-sok szegmentálás előnyéről.

Jó megvalósítást kívánok!
Récsán Zsuzsanna


Vissza a tartalomhoz